Pages Menu
Categories Menu

Po co nam przerzutki

Po co nam przerzutki

To nie jest łatwe, aby zmotywować się do pracy na siłowni kilka razy w tygodniu. Kiedy wszystko motywacja pochodzi z wewnątrz, to wszystko jest zbyt kusząca, aby uderzyć drzemki. Jeśli nie tam, może nie znać wszystkich maszyn lub właściwy sposób z nich korzystać. Ale każdy plan ćwiczeń, który wspomaga odchudzanie powinno zawierać pewną trening siłowy i trening kardio.

Dołącz do grupy zajęciowej ćwiczenia, aby zwiększyć swój poziom motywacji. Zwiększy swoją odpowiedzialność – ludzie oczekują, aby pokazać się – a jeśli istnieją dodatkowe koszty związane, które mogą zachęcić do udziału również.

Kiedy dołączył do siłowni, chciałbym pójść i korzystać z bieżni i eliptyczne, czasami spróbować kilka maszyn wagi, ale nie chciał, aby spróbować jednej z wielu klas są oferowane. Patrzyłem na zajęcia jogi i rowerowych przez okno, ale nigdy nie dołączył. Chociaż normalnie hit siłownię po pracy, nie udało mi się jednego wieczoru, więc z ciekawości sprawdziłem harmonogram klasy rano. W rzadkiej chwili natchnienia, postanowiłem spróbować poranne klasę obóz. Jakież było moje zdziwienie, gdy byliśmy bardzo zadowoleni z treningu, motywacji instruktora i koleżeństwa z innymi studentami. To pokój pełen ludzi zupełnie pobudzony do mnie i dał mi zastrzyk muszę zrobić więcej powtórzeń niż myślałem możliwe. Zacząłem się doczekać tygodniowego treningu wcześnie rano!

Być może są uzasadnione, ale nie wiem jakiej klasy należy podjąć. Mam wymienione kilka sugestii, poniżej której większość siłownie oferują w różnych poziomach:

1. Zumba: zabawa grupy aerobik program ćwiczeń, który wykorzystuje salsy i merengue taneczne ruchy.

2. Grupa Indoor Cycling: bardzo intensywny trening układu krążenia w klasie ustawienie udziałem stacjonarny rower treningowy i świetną muzykę.

3. Boot Camp: Poważny, wojskowy styl trening pompek, sprinty, podstawowe gimnastykę, praca brzucha i treningu siłowego. Wyniki są zwykle gwałtowne i dramatyczne.

4. Bodypump: Oryginalny klasa brzana z 60-minutowego treningu, który wyzywa wszystkich głównych grupach mięśni.

5. Kickboxing: wielki trening z rzeczywistymi ruchami bokserskie takich jak szturcha, haczyki i podbródkowe i serii rzutów. Obejmuje ona także rope skakać i pracę brzucha.

The Weight Loss Plany strona oferuje porady i wskazówki dietetyczne, jak również opinie niektórych czołowych programów odchudzających. Sprawdź to w www.weightlossplans.net!

Artykuł dzięki: